نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس به دنبال مهاجم ناراضی منچستریونایتد

یوونتوس به دنبال مهاجم ناراضی منچستریونایتد

بر اساس گزارش های رسیده شده، بانوی پیر می تواند عدنان یانوزای مهاجم جوان منچستریونایتد را به خدمت گیرد.

علی رغم گلزنی یانوزای در بازی قبلی برای شیاطین سرخ در رویارویی با استون ویلا در روز جمعه، گزارش شده است که این بازیکن جوان بلژیکی از حضور در منچستر یونایتد راضی نیست و به دنبال انتقال به تیمی دیگر است که این امر می تواند بیانکونری را که یکی از مشتریان قدیمی او است ترغیب کند که برای جذب این بازیکن اقدام کنند.

توتومرکاتو پیشنهاد کرده است پس از لینک شدن بانوی پیر به یانوزای در نقل و انتقالات ژانویه سال گذشته، این تیم می تواند دوباره برای جذب او اقدام کند.

پس از حضور یانوزای در ترکیب اصلی در دوران سرمربی گری دیوید مویس، این مهاجم به صورت پیوسته توسط فن خال به میدان نرفته است و به نظر می رسد سرمربی فعلی تیم گزینه های دیگری برای خط حمله استفاده خواهد کرد.

همچنین، باشگاه آرسنال رقیب لیگ برتری منچستر نیز به این بازیکن علاقه نشان داده است، اما احتمال انتقال او به آرسنال غیرمحتمل به نظر می رسد، زیرا شیاطین سرخ در صورت فروش یانوزای آن را به رقبای خود در لیگ نخواهند فروخت.

بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند باشگاه های دیگری هستند که وضعیت این بازیکن بلژیکی را زیر نظر گرفته اند. این گزارش پیشنهاد کرده است بیانکونری می تواند با پیشنهاد کینگزلی کومن به بایرن مونیخ می تواند مسیر خود را برای جذب این بازیکن ساده تر کند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی تبلیغ سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: